in ,

Nederlandse luchtvaartmaatschappijen bekritiseerd voor niet terugbetalen klanten

KLM, Corendon, Transavia en TUI veranderden hun beleid na een ‘interventiebijeenkomst’ met de inspecteurs, zo staat het in een persbericht, maar een woordvoerster vertelde de NOS dat de terugbetalingen nog steeds moesten worden versneld.

Bij haar onderzoek kwam de ILT tot de bevinding dat de helft van de geïnvesteerde maatschappijen klanten de keuze gaf hun geld of een voucher te kiezen, terwijl de vier Nederlandse luchtvaartmaatschappijen dat aanvankelijk niet deden. Er is een ‘redelijke periode’ besproken voor luchtvaartmaatschappijen om klanten terug te betalen voor vluchten die zijn geannuleerd vanwege coronabeperkingen.

KLM en Transavia lieten de NOS weten dat ze de achterstallige betalingen probeerden in te halen.

©NieuwsOn

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Vrouw solliciteert meerdere malen als arts met valse diploma’s en wordt twee keer aangenomen

Rutte : Het was een moeizaam proces