in

‘Gasten kunnen hotel niet in vanwege betalingsprobleem TravelBird’

Een aantal hotels besloot hun gasten toch binnen te laten en zelf contact op te nemen met TravelBird over de uitgebleven betaling. In de meeste gevallen moesten reizigers zelf het geld overmaken voordat ze hun hotelkamer mochten betrekken.

TravelBird erkent volgens Het Parool dat er een betalingsvertraging is, maar zegt dat de problemen eind deze maand nog worden opgelost. De Consumentenbond is daar niet gerust op.

“De klantenservice is moeilijk bereikbaar. Wie van plan is een vakantie te boeken bij TravelBird, weet dat ze momenteel in zwaar weer zitten. Er zijn genoeg alternatieven”, aldus de belangenorganisatie in de krant.

Bron: NU.nl

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Loading…

0

Man kiepert vleugel om op Amsterdam centraal

Statushouders krijgen in meeste gemeenten nog voorrang bij sociale huur